Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the breadcrumb-navxt domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/kpopnaco/TwiceMaroc/wp-includes/functions.php on line 6114
البنت الصغيره والسحر الأسود رعب جدااااااا - توايس صور حصرية
قصص وروايات

البنت الصغيره والسحر الأسود رعب جدااااااا






البنت الصغيره والسحر الأسود رعب جدااااااا – Twice









#جلسات_مع_صديقة_الشيطان
#عهد_مع_الجن
#الكاتبة_نورهان_احمد_فتـــحي 
أنها سمر عندي ٢٤ سنه مـــن مصر محافظة الدقهليه الفترة اللي فاتت كنت تقريبا مش فــي العالم بتاعنا ده مش حاسه باي حاجة فــي الكوكب و السبب مفسرة احلام ايوا والالية جروب لمفسرة احلام مش هقول اسمها خلينا نسميها إحنا سحر مثلا  وانا متأكدة أنه اللي هيقرا القصة دي هيعرفها كويس اوي أصاليةا مشهـــور …الكاتبه نورهان أحمد فتـــحي
سحر دي انسانة بتفكير شيطاني مش بس الموضوع متوقف ع السحر والدجل لا..لا ده الموضوع فــيــه ابالعودة تانيه خالص حاجات كدة محدش يدركها ولا يتخياليةا الحكايه بتبتدي مـــن أول مـــا دخلت جروب تفسير الاحلام مع الشيخه سحر كانت واحدة صارومـــانسية حبتي دخلت الجروب ده و بعتتلي دعوة إني ادخالية و بالفعل دخلت قولت بردو اوقات بحتاج اعرف تفسير بعض الاحلام فأدخل يمكن احتاجها يعني المهم أنه صارومـــانسية حبتي هدي مـــاقلتليش قبل كدة خالص عن هي تواصلت معاها ولا لا ..للكاتبة نورهان أحمد فتـــحي .. بدأت أتصفح الجروب ولاحظت أنه فــي بنات كتير هي بترد علــى تعلــىقاتهم بأنهم يتواصلوا معاها خاص و بتحذف بعــد كدة الحلم مـــن الجروب فأنها قولت العودةي جايز الحلم تفسيره وحش ولا حاجة و قعدت فترة عديدة مش بيظهرلي الجروب لحد مـــا حلمت حلم غريب كدة وكان بيتكرر حلمت اني فــي المقابر و إني بخرج مـــن تابوت فــي المقابر تابوت وأوقات كان بيبقي فــي ظلال بتجري ورايا و بيجي شخص يفتـــح التابوت ده ويخبيني فــيــه … لمـــا الحلم اتكرر كتير جه علــى بالي الجروب دخلت وكتبت حلمي و نزل ع الجروب وقعد يوم و اتنين لدرجة اني النسيان اني كنت بدأت انسي إني كتبته لحد مـــا جالي الرد … للكاتبه نورهان أحمد فتـــحي 
كان الرد إني اتواصل معاها خاص أمر إلزامي و بالفعل كـــلمتها خاص الاول سألتني إسمك ايه وسنك كام و اسم امك و جدتك ايه وطبعا استغربت علــى انها سألت علــى اساميهم لكن كان الرد إنها محتاجه الحاجات دي عشان تقدر تفسر الحلم بدقه قولتاليةا كـــل كل المعلومـــات حتي أنها سألت علــى تاريخ ميلادي فقولتاليةا التاريخ غلط واكتشفت أنها بتصححه ليا وبتقولي 
سحر :متحاوليش تكدبي علــىا عشان مبقتش ضرر علــىكي 
سمر : ضرر … ضرر ايه 
سحر : اقصد التفسير … الحلم ممكن يتفسر غلط  
سمر : تمـــام 
لاقيتها سكتت شويه وبعــد كدة قالتلي 
سحر: انتي اتكشفتي علــى حد وانتي صغير 
سمر بتعجب : ايه يعني ايه اتكشفتي علــى حد مـــن قرايبك دي ؟
سحر: يعني اتعريتي قدام حد مـــن قرايبك أو كنتي مرتبطة بواحد واتكشفتي علــىه
سمر بصدمة وغضب : ايه اللي انتي بتقوليه دا انتي عاقالية ولا فــي حاجة فــي مخك ولا ايه بالظبط اكيد لاء طبعا.. هـــو دا بردو ليه علاقه بتفسير الحلم 
سحر : بصراحة مـــالوش علاقه بالحلم هي الصورة اللي انتي حاطاها دي بتاعتك 
سمر بغضب : اه بتاعتي ليه خير بتشبهي ولا حاجة !
للكاتبه نورهان أحمد فتـــحي 
ردت سحر : حديثة الصورة دي ليكي ؟
سمر: ايه كـــل الاسئالية دي ياست انتي بتفسري احلام ولا بالتحــققي معايا 
سحر : اصلي شوفتك وعرفت أنه ليكي خدام وحراس مـــن الجن ومـــنهم واحد مسلم بقولك ايه مش حابه تستغليهم!
سمر : تصدقي انتي واحدة مجنونه وانا غلطانه إني كـــلمتك اصلا 
سحر : أنها مجنونه.. طيب أنها هـــوريكي الجنان اللي بجد انتي هتعيشي فــي جحيم.. جحيم مـــن انهاردة حضري نفسك للعذاب مميت ع الارض ..
سمر بسخريه : ابقي وريني هتقدري تعملي ايه دانتي مش مفسرة وشيخه بقي .. دا انتي دجاالية قذرة .
وعملتاليةا بلوك و خرجت مـــن الجروب بتاعها و بعــد يومين جاتلي صارومـــانسية حبتي وقعدت معايا مـــن أول حيث اليوم نتكـــلم ونهزر لحد مـــا جت بالصدفة سيرة الجروب و لاقيتها بتشكر فــي سحر دي اوي و إنها مفسرة شاطرة 
هدي : ايه اللي طلعك مـــن الجروب دا الشيخه سحر دي شاطرة اوي 
سمر : شاطرة ايه و زفت ايه دي دجاالية يا هدي .. للكاتبة نورهان أحمد فتـــحي
هدي اتغيرت ملامحها : لا مستحيل بقولك ست مبروكه 
سمر : مبروكه والالية انتي اللي دمـــاغك مبروكه استني هـــوريكي الشات .. خدي اقري الشات مـــن ع الموبايل لحد مـــا اقوم اعملنا نسكافــيــه 
هدي : تمـــام 
دخلت المطبخ اعمل النسكافــيــه و خلصتوا ورجعت بيه اليةدي..
سمر : ها .. صدقتي 
هدي : بصراحة عمر مـــا كـــلمتني بالاسلوب ده ابدا .. ممكن تكون الأكاونتاتها اتهكرت بقي 
سمر : هي ولا مش هي  أنها عملتاليةا بلوك دي واحدة مجنونه 
هدي بتشرب النسكافــيــه 
هدي : ايه دا يا سمر انتي النسياني تحطي سكر ولا ايه 
سمر : لا أنها حطيت 
هدي : لا دا مفــيــهـــوش سكر خالص 
سمر : طيب استني اجيبلك السكر مـــن المطبخ … للكاتبه نورهان أحمد فتـــحي
دخلت وجبت السكر وطلعت وشربت النسكافــيــه وكملنا حيث اليوم سوا وكنت كويسه جدا وهي كمـــان قالتلي انها هتعماليةا حظر عشان لو الأكاونتهـــا اتهكر وعدت الايام وبعــد حوالي اسبوع بدأت احلم بكوابيس مريبه ناس بتجري ورايا شكـــاليةا بشع بتحاول تقتلي مرة واحلم بكـــلاب بتجري ورايا ومـــنهم كـــلي بيعضني وأقوم احس مكان العض فــي وجع رهيب و الجاثوم كـــل يوم تقريبا بيجيلي بقيت تعبانة ومـــاليش نفس اكـــل دائمـــا …مع الظل بقيت بنام بشكـــل كبير تقريبا طول حيث اليوم نايمه بدأت اتعب اكتر و احس إن فــي نار فــي ايدي الشمـــال كأنه فــي حد بيكتب علــى ايدي بالنار و أتألم ألم شديد معرفش مصدره و احلم بكوابيس ابشع لدرجة أنه الحلم القديم كان بيتكرر بس المرة دي حارس التابوت مـــابيلحقنيش و اخر فترة كنت بحلم دائمـــا إني باكـــل شعر او اكـــل فــي شعر كنت بقوم مـــن النوم حاسه اني بموت بدأت ابعــد عن القرآن والصلاه و مش قادرة حتي استغفر و مبقتش بسيطر علــى تصرفاتي لدرجة اني قصيت شعري برغم اني عمري مـــاقصيته و لحقوني قبل مـــا اقص لساني بدأت تجيني نوبات صرع مكنش حد يقدر يسيطر علــىا الموضوع زاد عن حده.. للكاتبه نورهان أحمد فتـــحي .. قرر بابا ياخدني لدكتور نفسي لمـــا كشف علــىا قال اني عندي اكتئاب وفــي حاالية متأخرة وكتبلي مضادات اكتئاب و طبعا مفــيش اي حديث بدأت اتعب اكتر ..حالتــي تدهـــورت جدا لدرجة أنه مـــامـــا كـــلمت اصحابي عشان الحق اودعهم كـــاليةم جم مـــاعدا هدي .. مكنش فــي بالي حاجة لأنهي كنت فعلا بموت .. لكن بابا جه بعــد كام يوم مـــن توديعي لاصحابي و قالي أنه معاه إمـــام الجامع اللي عندنا فــي الشارع صلوا فــي الجامع وبابا حكاالية حالتــي وطلب مـــنه أنه يدعيلي معاهم ساعه صلاه الجمعة ..للكاتبة نورهان أحمد فتـــحي.. لكن الشيخ بعــد مـــا خلصت الصلاه و دعالي طلب مـــن بابا إنه يرقيني عسي أنه الموضوع فــي جسد او مس لانه شاكك فــي كدة بابا وافق علــى طول وقال إزاي مجاش فــي بالي الموضوع ده طبعا أنها مـــن أول مـــا دخل الشيخ مع بابا وانا مش فاكرة حاجة غير اني حسيت اني خائفة جدا و بعــد كدة فقدت الوعي وحلمت اني فــي المقابر و فــي واحدة شكـــاليةا بشع يتدفن حاجة فــي مقبرة مفتوحه مـــن المقابر و جابت خصالية شعر بيضا وحرقتها و أخدت رمـــادها علــى تراب مـــن المقابر و حطيتها فــي ورقة وإديتها لواحدة و يتتقلب الاحداث وبشوف حيث اليوم إللي هدي جاتلي فــيــه و اني لمـــا رحت اجيب السكر هي حطتلي حاجة فــي النسكافــيــه وكانت نفس الورقة اللي كانت مع اللي كانت مع الست اللي فــي المقابر .. 
اول مـــا بدأت افوق لاقيت إني حواليا اكتر مـــن شيخ و إن فــيــه مـــاية مغرقة وشي .. حسيت بألم شديد فــي معدتي وبدأت ارجع مـــادة سودة و شعر كتير لدرجة إن كان فــي شعر لسه فــي زوري و الشيوخ يذكروا الالية و يقولولي كملي يابنتي شفاك الالية و عفاك ولاقيت هدي بتعيط فــي زاوية فــي نفس الغرفة اللي احنا قاعدين فــيــها والكـــل بيبصبهـــا بغضب وبعــد مـــا هديت و الشيوخ خلصت قراية علــىا اتفقوا إنهم هيعملوا كام جلسه كدة لحد مـــا اتعافــي .. بصيت اليةدي وقولتاليةم 
سمر : ايه اللي جابك تجد هنا أنها شوفتك وشوفت كـــل حاجة فــي الحلم انتي ايه معندكيش دم … ازاي تعملي فــيا كدة .. لا وجايه لحد تجد هنا برجلك .. 
بابا : واحدة .. واحدة علــىها يابنتي اسمعيها 
الشيخ : طيب نستاذن إحنا
مـــامـــا: أنها هقعد تجد هنا معاهم مش هسيب بنتي روح انت وصل الشيوخ يا حاج 
هدي : أنها عارفه اني مليش حق إني اجيلك و انك ممكن عمرك مـــا تسمحيني لكن أنها مفــيش فــي أيدي أي حاجة أنها كنت مضطرة 
مـــامـــا: ايه اللي خليكي تضري انك تعملي فــي صارومـــانسية حبتك كـــل ده 
هدي: أنها هفهمكم فاكرة يا سمر الجروب بتاع الشيخه سحر 
سمر : اه 
هدي : الجروب ده أنها دخلته مـــن سنه وكنت عاوزة أفسر حلم ليا و دخلت وكـــلمتها و قالتلي نفس الكـــلمــات اللي قالتهـــولك .. لكن أنها مكنتش زيك أنها كنت مرتبطه بشاب وكنت بعتاالية صور و يعني حصل بينا تجاوزات يعني مش عاوزة أفسر اكتر مـــن كدة فطبعا اول مـــا قالتلي الكـــلمه دي و ارتبكت قالتلي لازم تقولي عشان الشخص ده عملك سحر فقولتاليةا كـــل حاجة حصلت و بعتاليةا صور ليا و اكتشفت فــي الاخر أنها طلبت مـــني فلوس كتير أوي مقابل أنها تخلصني مـــن السحر ولمـــا قولت مش معايا المبلغ دة فضلت تهددني بالصور و الشات إنها هتفضجني فــي الجروب و عند بابا ومـــامـــا فــي الشغل لأنهي حكيتاليةا كـــل حاجة عني بدأت أسرق فلوس مـــن مـــامـــا و بعــد كدة بدأت تقولي طالمـــا مش هتدفعي اعمليلي خدمـــات … للكاتبة نورهان أحمد فتـــحي.. كانت الخدمـــات عباره عن إني ادخاليةا بنات الجروب و اسهل علــى جوزها و ابنها إنهم ياستعلموا علــى البنات دي و يحصل مـــابينهم كـــلمــات و يتقابلوا .. الخو فــي الاخر يهددوهم واللي معندهاش حاجة تحدثسك علــىها يسحرواليةا عشان تكـــلمهم وتدفعاليةم فلوس عشان تفكـــاليةم السحر هـــو ده والالية اللي حصل أنها مكنتش عاوزة حاجة مـــن دي تحصلك بس هي راحت الشغل عند مـــامـــا وهددتني أنه الزيارة دي مرت علــى خير لكن المرة الجايه هتبقي كـــل حاجة عملتها ومكالمـــاتي وكـــل حاجة عند مـــامـــا وهتفضحني 
مـــامـــا بغضب  : يانهار مش فايت كـــل ده يطلع مـــنك ياهدي الكـــلمــات ده مـــايتسكتش علــىه أنها لو اعرف ان اخلاقك كدة كنت عمري مـــا دخلتك بيتي … وانتي ياسمر مقولتليش ليه حكايه سحر دي 
سمر : مـــاجاش فــي بالي يامـــامـــا موضوع مش مهم مكنتش اعرف أنه صارومـــانسية حبتي هتوقعني فــي مصيبه 
مـــامـــا : الست دي لازم يتبلغ عنها
هدي ببكي : لا ونبي ياطنط دي ممكن تفضحني أو تموتني 
مـــامـــا : قليل علــىكي والالية ياهدي 
هدي : ارجوكي سامحيني
مـــامـــا: الست دي معاكي الشات اللي بتبتزك بيه 
هدي : اه .. ليه 
مـــامـــا : مـــن غير ليه انتي تنفذي اللي بقوالية بس وبعــد مـــا اطلعك مـــن الأرف اللي وقعتي نفسك فــيــه لاتشوفــي بنتي ولا استعلميــها انتي فاهمة ولا لا 
سمر : هتعملي ايه يا مـــامـــا ؟
مـــامـــا : هعمل اللي المفروض يتعمل لواحدة زي دي ارتاحي انتي دلظلي ياسمر .. وانتي يا هانم تعالي معايا نشوف المصيبه بتاعتك .. للكاتبه نورهان أحمد فتـــحي
طلعوا بره وانا سامعه مـــامـــا بتكـــلم خالي ظابط بس فــي الجيش وبتحاول استعلم ازاي نرومـــانسية حبس الست دي بتهمة الدجل وفعلا جه خالي وسمع مـــني ومـــن هدي .. و أخد موبايلاتنا و بدا يسأل بالأكاونتات مزيفة مـــنها إللي كان الأكاونت بنت ومـــنها اللي كان شاب كان  يسأل عن الست دي و اكتشف بلاوي وبنات دخلت فــي المعلن حظرته مـــنها وأنها ست مش كويسه وبتستغل البنات و قدر يقنع البنات أنهم يقدموا بلاغات وبالفعل مـــامـــا قدمت بلاغ و اكتر مـــن بنت.. وهدي مكنش ينفع عشان كانت هتترومـــانسية حبس معاهم وبالفعل الست طلعت مش اسمها سحر طلع ليها اسم تاني ومسجالية بيه فــي قضايا نصب ودجل واترومـــانسية حبست هي وجوزها وابنها وفضيحتهم بقت فــي كـــل مكان وجروب والجرايد كتبت كمـــان عنها .. أنها طول الفترة دي بتعالج وبحاول اعرف اللي اللي حصل فــي الجلسة الأولي الكـــل رافض يحكي لكن بمـــا ضغط علــى مـــامـــا قالتلي إني اتكـــلمت بصوتي العودةي وقولتاليةم كـــل إللي حصل وان روحي مرومـــانسية حبوسه فــي عالم تاني و السبب سحر اتعملني وشربته واني فضلت اصرخ بإسم هدي واول مـــا دخلت الغرفه حاولت اخنقها لولا أنه الشيوخ وبابا كتفوني حاولت اعرف اي معلومـــات تانيه رفضت بشدة وقالتلي أنه الشيخ حلفها مـــاتقول .. وانتهت تجربتي همـــا .. اتمـــني إننا مـــانعملش حاجة غلط و إننا مهمـــا غلطنا نعترف لأهلنا مهمـــا كانت النتيجه .. الأهل هتقدر تنقذ تحتوي تنهي مواضيع إحنا مـــنقدرش نحاليةا حتي لو كان العقاب شديد .. الطبيعي إننا لو غلطنا تعاقب نفسنا علــى اللي عملناه الأهل ممكن يحدثوا معاملتهم وطبعهم شديد لكن فــي النهايه هيقدروا يحلوا الموقف لأنهم بيرومـــانسية حبونا حتي لو مظهروش لينا ده 
…………….النهاية…………
لا تنسوا متابعه بصفحة لكـــل حديث
#الكاتبة_نورهان_احمد_فتـــحي
#قطي_طبيب_مـــن_الجن
#عهد_مع_الجن
#اعمـــاق_الدارك_ويب
#جلسات_مع_صديقة_الشيطان
#رعب_وغموض_مع_نورهان_احمد 
🤗🤗🤗
#حكاوي_رعب
#حكاوي_نورهان

مقال بواسطة

قصص مرعبه جدااااااا


قصص مرعبه جدااااااا


احدث المقالات

أكثر المقالات شهره فــي هذا الاسبوع

مقالات مشابة


…إخلاء مسئولية: كل المقالات والأخبار المـــنشورة فــي الويب سايت مسئول عنها محرريها فقط، وإدارة الويب سايت رغم سعيها للتأكد مـــن دقة كـــل كل المعلومـــات المـــنشورة، فهي لا تتحمل أي مسئولية أدبية أو قانونية عمـــا يحصل نشره.

زر الذهاب إلى الأعلى